Volg een introcursus

UBS Business School biedt diverse strategische managementopleidingen aan op verschillende niveaus. Door middel van onze themasessies worden onderwerpen van bepaalde opleidingen uitgelicht en kort besproken in de vorm van een webinar. De themasessies stellen u in staat om een goed beeld te krijgen van wat een onderwerp precies behelst, welke trends en ontwikkelingen er gaande zijn, welke kennis, kunde en insights voor u als manager van belang zijn, hoe u hiermee aan de slag kunt en welke docenten er betrokken zijn bij de opleidingen.

Tijdens de online themasessie ‘Geloofwaardig met content’:

– Leert u hoe u een geloofwaardig contentmarketingbeleid kunt opzetten.
– Leert u hoe u uw theoretische managementkennis aan de praktijk kunt koppelen
– Leert u welke rol het merk speelt bij de uitvoering van een geloofwaardig beleid
– Leert u hoe verschillende typen content te onderscheiden en te gebruiken.
– Wordt u bijgespijkerd over de essentiële building blocks van contentstrategie.
– Leert u de voor- en nadelen van native advertising en de inpassing ervan in beleid.

Bekijk hier een korte samenvatting van de online themasessie


Inhoud

– Leert u hoe u een geloofwaardig contentmarketingbeleid kunt opzetten.
– Leert u hoe u uw theoretische managementkennis aan de praktijk kunt koppelen
– Leert u welke rol het merk speelt bij de implementatie van een geloofwaardig beleid
– Leert u hoe verschillende typen content te onderscheiden en te gebruiken.
– Wordt u bijgespijkerd over de essentiële building blocks van contentstrategie.
– Leert u de voor- en nadelen van native advertising en de inpassing ervan in beleid.

Resultaat

Na het volgen van de themasessie Geloofwaardig met content heeft u meer kennis, kunde en inzicht in de facetten die van belang zijn bij het opzetten en uitvoeren van een ‘geloofwaardig’ contentmarketingbeleid en weet u hoe u uw kansen kunt verhogen op een succesvolle implementatie.

Wie

De themasessie Geloofwaardig met content is bedoeld voor professionals die aan de slag willen met het opzetten en uitvoeren van een gedegen contentmarketingbeleid.

Docenten

De themasessie Geloofwaardig met content wordt verzorgd door dr. Suzanne de Bakker. Suzanne de Bakker (SDB Communicatie) werkt als zelfstandig professional, is content manager bij MarketingTribune.nl/content en platformcontent.nl, blogt voor Marketingfacts, en geeft lezingen over merkloyaliteit, content marketing en customer media. Daarnaast is zij als docent verbonden aan de Master Corporate Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.

Kosten

De toegang tot alle themasessies is gratis. Het is bedoeld om u meer inzicht te geven in de onderwerpen van onze opleidingen, u verder te helpen bij het maken van uw keuze en u een goed beeld te geven van wat u kunt verwachten van UBS Business School.

On Demand

Na aanmelding voor de themasessie ontvangt u een link in uw e-mailbox waarna u het webinar direct kunt bekijken.

  • Hidden
    * We vragen uw persoonlijke gegevens omdat de nieuwe AVG-richtlijnen ons dit voorschrijven.

Bespreek uw leerbehoefte!

Overweegt u deze opleiding te volgen? Neem contact op met UBS om uw leerbehoefte te bespreken. Bel via 030-2270497 of lees meer.

Creatie en verhoging van organisatiewaarde!

Weten hoe wij waarde voor uw organisatie creëren? Bel ons waardecreatieteam via 030-2270497 of lees meer.

Vragen? Contact ons! 030-2270497 of